Search This Blog

Thursday, March 3, 2011

kembali


fuh..fuh....
*gaya menghembus habuk yg lending kt blog nih*
naseb baek lom sempat ader sawang en. labah2...
h0h00000~

long tyme x update..
reason:
siapkn thesis yang memeningkan
*yke siapkan??? ker sibuk layan mUvie???*
opsssssssss~

so, ape yg menarik sepanjang ketiadaan aku di blog?
emmmmmm....ntahla....
aku hanya menjalani idup ku dgn penuh ketabahan
*ayat yg agak poyo*

sepanjang minggu nie anom duk strive for thesis..
nak cepat siapkan sebab ari ahad nih i am de first one yang kene present viva tuh
*padan mka!!!*
*dlm ati: alhamdulillahhhhh~~ aku merdeka!!!!!- opsss, lom lagi k...tggu dlu*
so, inilah hasil nyer selepas beberapa kali correction
(including last minute correction yg tlh mengubah finding aku malam td..fuhhh~)

detail:
Printing time: 05.30am to 11.11am
no. of copy: 3
sheet per copy: 92
*kesian my sweet lappy n printer*

lps nih kne prepare slide presentation plak
*errrrrrrrrr...errrrrrrrr...xtaw nk mula cmner*

hmmm dek kerana thesis nih la aku terpaksa membeku kan bbrpa aktiviti2 rutin aku
sedih btol.... =(
xpe, penyeksaan telah berakhir berkat kesabaran ku ini.....
alhamdulillahhhhhhhhhhh~~

so, kpd kwn2 yang masih work on it....
KEEP IT UP!!!!
sila terus berusaha~~
tp jgn sampai tak cukup makan n tak cukup tido k...
rehat elok2...jaga kesihatan...
*gaya nasihat mcm ?????...hihiii*


k, da la dulu ek...
till then....take care k..
blinggggg!!!
*gaya menghilangkan diri secara tiba-tiba*

No comments: