Search This Blog

Monday, March 14, 2011

hariku yang pelik 'WMD'

hari nih anom rs mcm pelik
1- kerisauan tntg kemungkinan ujan asid d Malaysia
dsebabkn oleh letupan reaktor nuklear kt Jepon...
tp Alhamdulillah arah angin d sna tak mengarah ke Malaysia
pastu tba2 pg td sebelum g kelas, ujan mmg btol2 trun..
ku berfikir- btol2 b'asid kah ujan e2???
(mood: cuak gak cket...hikhikhik)

2- masuk jer kreta nk g kelas...atas meter kreta (kt dlm) ader note kt bwh nih + RM10

inilah benda yang PALING pelik arini...

agak2 wat will u feel if it is hepen to U???
benda yang anom tfikir + tsoal ketika kejadian...
i- perlukah aku tuka kunci kreta.....
ii- kt mn aku nk sorok kn kreta aku pasni???
iii- wat will I feel kalau tyme aku trun nk g kelas tuh kreta tu lom ader kt tmpt paking??? hilang tnpa brita.......
(kompom risau thp gaban..sape curik kreta aku???!!!!)

then, tyme on de way nk g kelas...my driver (MUSLIHAH MUSA) brenti kreta kt tpi jln to pick up my other fwens (Rabiatul, Madihah, Fatihah)...
masuk2 jer dlm kreta dowg kater dowg jd saksi kemalangan dpn Pusat Seni..
kes langgar lari...
sebuah kreta jln mgundur smpai tlanggar kreta kt blkg...
wihout knowing wat hepen pd kreta yg dlanggar..my fwens nmpk...bdk yg melanggar kreta tuh trus pecut mlarikn diri + kereta MEREKA..
sbb- dowg amo btanggung jawab atas kerosakan yg dowg bt r tuh....
(ishhh..npe la dowg g2 kan..)

pastu sampai jer kelas, ader 1 lg kepelikn...
one of my fwen yg slama nih naek motor tba2 naek kreta g kelas...
tp kreta sapa kah e2???

finally....
kelas MARKETING bjln spt biasa
dan
tanpa menghiraukan kepelikn2 tersebut...aku pown terus g makan kt cafe bsma2 kwn yg lain a.k.a 'sek kusza' just after de class dismiss...
ngeeeeeee~
(mood: kenyang perut suka ati)


No comments: